بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حاجیلو:امیر با گذشت است،فرهاد سکوت کند او را برمی گرداند/حجازی مکتب نداشت

*اما فرهاد مجیدی که رابطه خوبی با ناصر حجازی داشت ،از این مساله حرف می زند که بزرگ شده مکتب حجازی است.

همانطور که گفتم حجازی مکتبی نداشت.من این مساله را در ۴۰ سال زندگی با او فهمیدم.ناصر ساده زندگی می کرد و به دنبال منافع شخصی نبود.مصلحت مردم و موفقیت استقلال برایش از هر چیز دیگری بیشتر اهمیت داشت و خودش را به فرد یا جمعی نچسباند.

*صحبت از مجیدی شد.درباره اختلاف نظر او با قلعه نوعی چه دیدگاهی دارید؟

مجیدی را به عنوان یک استقلالی دوست دارم زیرا روزهای خوبی را با استقلال سپری کرد اما او باید بداند امیر هم قهرمانی های زیادی را برای استقلال به دست آورده است و دو زانویش را هم برای استقلال داده است.همه ما استقلالی ها باید بدانیم شخص مهم نیست و اگر این تیم را واقعا دوست داریم باید به فکر موفقیت تیم باشیم.موضع گیری و بی حرمتی خوب نیست.

*به عنوان یک استقلالی قدیمی چه توصیه ای به مجیدی دارید؟

او اگر سربلتدی استقلال را می خواهد بگذارد استقلال،فتح الله زاده ،قلعه نوعی و بازیکنانش آرامش داشته باشند.البته قبل از همه این ها هوادار باید آرامش داشته باشد.فکر می کنم مجیدی بهتر است سکوت کند بهتر باشد.امیر کلا آدم باگذشتی است و شاید دوباره او را به استقلال برگرداند!مجیدی این را بداند اگر بی حرمتی کند روزی هم به خودش بی حرمتی می شود.این را موی سپید من می گوید.

*به نظر شما این اختلافات استقلال را از هدفش دور نمی کند؟

به نظرم شاید در رسیدن اسقلال به موفقیت وقفه بیفتد اما این تیم امسال به اهدافش می رسد زیرا می دانم مدیریت،کادر فنی و بازیکنان برای سربلندی باشگاه از جان مایه می گذارند.

*حرف دیگری ندارید؟

همه باید بدانیم ناصر چیزی برایش مهم تر از سربلندی استقلال ارزش نداشت.۴۰ سال با او زندگی کردو اگر حرفهایی که در این مدت به من زد را بگویم،مدیونش می شوم.این گفته ها و ناگفته ها را با خود وقتی از این دنیا رفتم خاک می کنم.ناصر حرفهایی پیش من دارد که اگر روزی آنها را بزنم،اتفاقات عجیبی رخ می دهد اما تاکید می کنم ناصر همه را حلال کرد و رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 7 / 1391برچسب:آکادمی فوتبال,عمو اصغر,اسطوره,مکتب استقلال,تیمهای پایه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com